piątek, 28 kwietnia 2017

CZEŚĆ!!
Mimo iż pogoda jest okropna, to mam jakieś szczęście. Udało mi się zostać ambasadorem firmy Vizir !!. Zgłosiłam się do tego na stronie https://www.everydayme.pl/. Nie spodziewałam się że będzie to aż tak łatwe, po dwóch dniach od otrzymania maila z powiadomieniem o tym że dostałam się do programu - otrzymałam paczkę!! A co w niej było?

Do własnego użytku:
 ▪ 1 opakowanie kapsułek do prania Vizir Alpine Fresh
▪  Przewodnik projektu
 ▪  Książeczka „Badanie opinii”






Do przekazania innym:
 ▪  20 pojedynczych opakowań z kapsułką piorącą Vizir Alpine Fresh 
▪  20 ulotek Vizir




















Jestem bardzo zadowolona z tej przesyłki!! Nie spodziewałam że dostane tak wartościowy prezent, plus aż 20 próbek ,już zaczynam rozdawać je koleżankom  i rodzinie;)

Więcej informacji o tym projekcie już niedługo!


Pani Testerka ;)

https://www.everydayme.pl/- tutaj możecie się zgłaszać do różnych kampanii!!




5 komentarzy:

CZEŚĆ!! Mimo iż pogoda jest okropna, to mam jakieś szczęście. Udało mi się zostać ambasadorem firmy Vizir !!. Zgłosiłam się do tego na stro...