wtorek, 25 kwietnia 2017

Pierwsza recenzja!!!
Czuje lekki stres, ale oczywiście dam radę.
Produkt który miałam okazje testować nazywa się: BIOTEBAL rzęsy XXL, jest to serum pobudzające wzrost rzęs. Od zawsze zastanawiałam się nad zakupem takiego serum, lecz cena takiego produktu doprowadzała mnie do zawrotów głowy. Udało mi się wygrać go w konkursie (nie prowadzonego przez firmę BIOTEBAL), byłam bardzo szczęśliwa że w końcu uda mi się go przetestować - i to w dodatku za darmo. Buteleczka tego produktu wystarczyła mi na około 4 tygodni, aplikacja była bardzo łatwa (końcówka jak w eyelinerze). Pominęłam chyba najważniejszy podpunkt: EFEKTY. Były już one widoczne po upływie około 2 tygodni, nie powiem że po takim czasie moje rzęsy wyglądał jak sztuczne ale na pewno zauważyłam że stały się ciemniejsze i mniej wypadały. Dodatkowo zauważyłam że zaczęły mi wyrastać nowe rzęsy które na początku były bardzo króciutkie, teraz mają normalną długość. Jestem bardzo zadowolona że miałam okazje przetestować ten produkt , naprawdę działa i jest godny polecenia.

W razie pytań piszcie pod mail: pani.testerka@gmail.com

Pani Testerka;)

Tutaj możecie znaleźć produkty tej marki: http://www.biotebal.pl/

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZEŚĆ!! Mimo iż pogoda jest okropna, to mam jakieś szczęście. Udało mi się zostać ambasadorem firmy Vizir !!. Zgłosiłam się do tego na stro...