wtorek, 25 kwietnia 2017

Hej!!
Czy słyszeliście o nowej promocji w Rossmanie? Jest tam aż -49% na wszystkie kolorowe kosmetyki, promocja trwa od 20.04-28.04. Trzeba się spieszyć produkty bardzo szybko uciekają. Według mnie jest to czas na troszkę większe zakupy, naprawdę na niektórych produktach można sporo zaoszczędzić. Podam wam teraz moje TOP 3, kosmetyków z Rossmana:

1.Lovely, K-lips, w odcieniu Lovely Lips
2.Wibo, sypki puder Diamond Skin
3.Lovely, matte face bronzer, w odcieniu Dark Chocolate

Są to produkty naprawdę godne polecenia, mimo że ich cena jest bardzo niska sprawdzają się bardzo dobrze.

Pamiętajcie zakupy możecie też wykonywać przez Internet!!
http://www.rossmann.pl/


Do zobaczenia w następnym poście!

Pani Testerka;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

CZEŚĆ!! Mimo iż pogoda jest okropna, to mam jakieś szczęście. Udało mi się zostać ambasadorem firmy Vizir !!. Zgłosiłam się do tego na stro...